Em present!


Resultat d'imatges de dibujo escuela inclusiva







Benvinguts!! 

Són na Noelia Medina, tenc 21 anys i estic al quart curs del grau d'Educació Primària amb l'especialització de suport i educació física a la Universitat de les Illes Balears (UIB)


Aquesta, concretament és l'assignatura: 22139 - Atenció a l'Alumnat amb Necessitat Específica de Suport Educatiu a l'Escola i pertany al grup 01

Durant el tercer curs i el primer semestre del quart curs, vaig fer el primer i el segon pràcticum. El primer el vaig realitzar a l'escola pública d'Esporles; CEIP Gabriel Comas i Ribas i el segon a Balmes, una escola concertada de Palma. He de dir que fer les pràctiques m'ha fet adonar-me del que vull ser al meu futur: mestra. Cal dir que enguany no realitzaré les pràctiques d'aquesta menció, ja que estic fent les d'Educció Física al CEIP Es Pont.

Per què vaig agafar aquesta menció?

Sincerament, d'ençà que vaig començar el grau tenia molt clar que aquesta era sa menció que volia fer, a part de la d'Educació Física. Penso que aquesta menció t'aporta coneixements bàsics molt positius i interessants. Durant l'etapa escolar no se li dóna la importància necessària als alumnes amb necessitats educatives, encara que hem de tenir molt en compte que TOTS i cada un de nosaltres en qualque moment necessitem suport, sigui el que sigui i que una escola inclusiva és el nostre nou repte.

Que espero d'aquesta assignatura?

Espero conèixer eines útils per poder ajudar als alumnes i a l'escola en general a establir una escola inclusiva per a tots.

Resultat d'imatges de dibujo escuela inclusiva

Per una banda, tractaré diversos temes com per exemple:


- EL MARC LEGAL.
- QUÈ ENTENEM PER INFANT?
- LA IMPORTÀNCIA DEL TREBALL COOPERATIU. 

- L'ALUMNAT AMB NESE, CONCEPTE I CLASSIFICACIÓ
- LES ADAPTACIONS CURRICULARS, CONCEPTE I TIPUS
- DIVERSES XERRADES QUE ENS FACIN DURANT L'ASSIGNATURA, COM ARA: INEDITHOS, AULES UEECO O FAMÍLIA.
- DIFERENTS EINES EDUCATIVES, COM ARA: PLICKERS, KAHOOT O PADLET.
- INCLUSIÓ EDUCATIVA.



Per una altra banda, aquest bloc consta de dos objectius principals:




Resultat d'imatges de objetivos educativos- Compartir reflexions personals sobre els temes tractats a l'assignatura.

- Sensibilitzar sobre cada un d'aquests temes.





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qué són les adaptacions curriculars? Quins tipus hi ha?

La peixera

L’ALUMNAT AMB NESE, CONCEPTE I CLASSIFICACIÓ